16 Şubat 2010 Salı

Alet Edevat: Nokia 5800 XpressMusic

Bir süre yeni nesil oyuncaklara (!) merak duyuyordum ama hiçbir zaman bir telefon için 1500 TL (bkz: iphone) vermeyi mantıklı bulmadım. Son üç telefonum da 400-500 TL civarında gezinen makul fiyatlara sahipti, lakin asla sıradan ve uyduruk cihazlar da değillerdi. Beni tanıyanlar, büyük ekranlara olan hayranlığımı bilirler, yeni telefonum da bu konuda bir istisna olmadı.

Kısa bir araştırmanın ardından teknolojiye yetişmek adına, Nokia'nın 5800 XpressMusic modelinin çok uygun bir seçim olacağına karar verdim. Yanılmamışım. Dokunmatik ekran (ki 360x640 çözünürlüğünde), GPS, Wi-fi, Bluetooth, 8 GB hafıza kartı ile gelmesi ve daha ne isterseniz onda var. Çok hızlı, çok akıllı bir telefon. Adeta büyükler için bir oyuncak. Üstelik iphone'un üçte biri fiyatına.

IPhone'u savunmak için bin tane sebep bulabilirsiniz, ilgilenmiyorum. Teknolojiye yetiştim mi? - Evet. Gerisi yalan!